Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Χτυπάτε καμπάνες, βάλτε τα αρνιά στη σούβλα. Ο Αποστόλης έγινε γραμματέας !!!

Το έβλεπα εγώ σήμερα αλλά δεν ήξερα το λόγο. Έβλεπα τον κόσμο στην Αλεξάνδρεια και στην Βέροια να είναι χαμογελαστοί, να περπατάνε με ψηλά το κεφάλι και να έχουν το στήθος έξω και δεν μπορούσα να ερμηνεύσω αυτή την συμπεριφορά που έχει ένας λαός ικανοποιημένος, χορτασμένος, γεμάτος δηλαδή. Αναρωτήθηκα μήπως έγινε κάτι...
μεγάλο που δεν το πήρα είδηση και ντράπηκα. Είπα στον εαυτό μου με έντονη κριτική διάθεση: «ωραίος δημοσιογράφος είσαι. Γίνονται μεγάλα γεγονότα που κάνουν τους συμπολίτες να φουσκώνουν από  περηφάνια και εσύ δεν έχεις ιδέα».

Γεμάτος ντροπή σταμάτησα σε ένα καφέ και μπήκα στο διαδίκτυο. Θα το μάθαινα αμέσως. Στο ίντερνετ όλα τα μαθαίνεις άμα ψάχνεις. Έκανα μια γρήγορη περιήγηση τόσο στα μεγάλα ειδησεογραφικά πόρταλ όσο και στα Ημαθιώτικα αλλά τίποτα δεν ήταν τόσο ξεχωριστό, τόσο μεγαλειώδες.
Άρχισα να έχω αμφιβολίες για την όρασή μου. Ρε μπας και δεν έβλεπα καλά και νόμιζα ότι όλοι περπατούσαν καμαρωτοί και χαμογελαστοί; Ξαναβγήκα στο δρόμο και διαπιστώνω και πάλι την ίδια εικόνα. Οι συμπολίτες φουσκωμένοι σαν διάνοι από περηφάνια.

Δεν δίστασα, σταματάω έναν γνωστό από την Αγαθιά και τον ρωτάω: Ρε Μάκη, έγινε κάτι σημαντικό; Γιατί περπατάτε όλοι σας έτσι καμαρωτοί;
-Καλά δεν έμαθες; Βγήκε ο ψηλός γραμματέας.
Δεν κατάλαβα ούτε ποιος ήταν ο ψηλός ούτε που βγήκε γραμματέας. Και απ΄  όσο ήξερα κανένα κόμμα δεν είχε αυτές τις μέρες συνέδριο. Κάτι θα είχε πάρει το μάτι μου τόσες ώρες στο ίντερνετ.

-Ποιος ψηλός ρε Μάκη; Που βγήκε γραμματέας;
-Ο Αποστόλης ρε Χάρη. Ο βουλευτής μας, το δικό μας παιδί βγήκε γραμματέας στην επιτροπή οικονομικών της Βουλής. Μεγάλο πόστο σου λέω. Θα γίνει μεγάλος πολιτικός ο ψηλός Χάρη ότι και να λες εσύ.
-Μπράβο ρε Μάκη που ο κοντοχωριανός έγινε τρανός και θα γίνει μεγάλος πολιτικός, του απαντώ και τον αποχαιρετώ.

Ένιωσα τόσο μεγάλος κόπανος που δεν αναγνώρισα την μεγάλη πολιτική αξία του Αποστόλη και το ότι στο εξής θα κάνει παιχνίδι με συνέπεια και μαχητικότητα για την πατρίδα και τον τόπο του.
Αποστόλη, άντε και  υφυπουργός


Η δήλωση του Απ. Βεσυρόπουλου για την εκλογή του είναι η ακόλουθη:

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα, για έναν νέο Βουλευτή, η εκλογή μου στη θέση του Γραμματέα της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών υποθέσεων της Βουλής, καθώς και η εμπιστοσύνη που έδειξαν με την ψήφο τους στο πρόσωπο μου, οι συνάδελφοι Βουλευτές - Μέλη της Επιτροπής Οικονομικών.

Η ευρεία πλειοψηφία, επάνω στην οποία στηρίχθηκε η εκλογή μου, αυξάνει τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις μου.

Μέσα από τη λειτουργία και τη συμμετοχή μου στην Επιτροπή, συνδέω την Κοινοβουλευτική παρουσία και το έργο μου, με προτάσεις ουσιαστικές, μακριά από τον λαϊκισμό και τις πρακτικές του παρελθόντος. Το απέδειξα με την στάση που υιοθέτησα ως εισηγητής σημαντικών και κρίσιμων νομοσχεδίων.

Με τη νέα μου ιδιότητα στην Επιτροπή Οικονομικών, θα επιδιώξω να αναλάβω νέες πρωτοβουλίες, αναδεικνύοντας στην πρώτη γραμμή, τα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες. Συνδέοντας την ανάδειξη αυτών των προβλημάτων, με προτάσεις, συνεπή και συνεχή διεκδίκηση

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους μια ευχάριστη είδηση!!!!!!!! Πετάω απο την χαρά μου. Δεν βαριεσαι για τα υπόλοιπα. Τι κι'αν είμαι 2,5 χρονια άνεργος και σε λιγο θα μου πάρουν το σπίτι που το πλήρωσα χρυσάφι. Πλέον μπορώ να χαμογελώ και εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Ναί ρε Χάρη και εγώ μόλις τοδιάβασα χέστηκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μόχλα αυτά τα λεν σιγά σιγά. Τόση χαρά δεν αντέχετε με την μία φιλε!

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=E-CZ_3p316g
ειμαστε ΜΑΛΑΚΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εγώ τώρα να υποθέσω πως χέστικε η φοράδα στο αλώνη και κόπρισε το χωράφι?

Ανώνυμος είπε...

Πότε θα γίνει η γιορτή? Να σφάξω τον
μόσχο τον σιτευτό ?
wi fi θα έχει??????

Ανώνυμος είπε...

τελικα αυτοι στην νδουλα- πασοκουλα εχουν πολλους υποτακτικους, Και ξερουν τον τροπο βλεπω.
Αποστολος βεσυροπουλος : ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ , ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΜΟΥ, ΜΑΣ, ΝΑΙ στην τσεπούλα του.

Ανώνυμος είπε...

μισό να πάω τουαλέτα. Προλαβένω το πανήγυρι?

Ανώνυμος είπε...

Απλά πες πόσα αρπάζεις τον μήνα βΟλευτη
Πες ΡΕ

Ανώνυμος είπε...

Άξιος ο μισθός σου κ Βολευτά!! Πιστεύω πως ρωτήθηκες και για την τοποθέτηση του Αργύρη Γκαμπέση στη θέση του Διοικητή στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, ως επίσης για την τοποθέτηση τις κ Γιαννούτσου ως Υποδιοικητού στο ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, όμως θέλω και εγώ να σε ρωτήσω από την Αλεξάνδρεια δεν υπήρχε κάποιος κατάλληλος για τέτοια θέση? Αλλά μάλλον τους Επιστήμονες τις Πόλης μας τους χρειάζεστε μόνο για να καθαρίζουν την μπουγάδα. Όμω ςέχει ο καιρός γυρίσματα κ Βολευτά!!!