Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Δήλωση Γ. Ουρσουζίδη, βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας για την ανάληψη των καθηκόντων του στη Βουλή / Το ευχαριστώ στην πράξη

Σήμερα κατεβαίνω στη Αθήνα, προκειμένου να ορκιστώ στη Βουλή των Ελλήνων, «…να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου». 

Την ίδια στιγμή θα έχω στο μυαλό μου, ότι:  
● η ζωή των απλών ανθρώπων του μόχθου έγινε αφόρητη  
● η αξιοπρεπής διαβίωση και η εργασία, είναι...
δικαίωμα κάθε ανθρώπου  
● η πρόσβαση, στην υγεία, στη σίτιση και τη στέγη, πρέπει να εξασφαλίζεται - σε μια κοινωνία ανθρώπων - ακόμη και στον πιο αδύναμο πολίτη  
● οι μικρομεσαίοι ελεύθεροι επαγγελματίες - επιτηδευματίες και οι χαμηλοσυνταξιούχοι λιμοκτονούν  
● η αδικία που έγινε σε βάρος της πατρίδας μας, δεν έγινε χωρίς σκοπιμότητα, οι ένοχοι πρέπει να αποκαλυφθούν 

 Ο τυχοδιωκτισμός πορεύεται με ό,τι βρίσκει, η βιώσιμη ανάπτυξη απαιτεί συνέπεια, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά.  

Το ευχαριστώ, για την ευκαιρία που μου δώσατε να φανώ ωφέλιμος, ευελπιστώ… να φανεί στην πράξη!   

Βέροια 3/2/2015    Ουρσουζίδης Ν. Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: